Харьковский АвтоКлуб
https://autoclub.kharkov.ua/forum/

ПДД снова планируют дополнить
https://autoclub.kharkov.ua/forum/viewtopic.php?f=38&t=45330
Страница 1 из 1

Автор:  Engel [ Чт окт 29, 2015 11:48 am ]
Заголовок сообщения:  ПДД снова планируют дополнить

Некликабельная ссылка. Включите JavaScript, чтобы исправить.: http://www.autoclub.kharkov.ua/away?http://www.autocentre.ua/news/law/novye-pdd-snizyat-skorost-dvizheniya-i-izmenyat-poryadok-proezda-perekrestkov-ma-67296.html
У підготовленому проекті закону «Про дорожній рух та його безпеку», пропонується внести цілий ряд цікавих нововведень в діючий дорожній закон і Правила дорожнього руху. «Автоцентр» привів найцікавіші з них.

Проектом закону «Про дорожній рух та його безпеку» пропонується ввести в ПДР нові терміни, обмежити швидкість руху в населених пунктах, запровадити європейські правила проїзду перехресть, встановити нові права та обов’язки для пішоходів і велосипедистів. Крім того, автори проекту також пропонують повернутися до практики проходження обов’язкових медоглядів і техоглядів, змінити правила реєстрації/перереєстрації та визначити приводи для евакуації автомобілів.

Забороняється не обгрунтоване обмеження швидкості руху

На дорогах у межах населених пунктів, які мають не більше однієї смуги для руху в кожному напрямку, за відсутності тротуарів, узбіч і велосипедних доріжок, що унеможливлює рух пішоходів та велосипедистів за межами проїжджої частини дороги, рух транспортних засобів дозволяється зі швидкістю не більше 40 км/год.

За межами населених пунктів обмежується швидкість руху автомобілів, які не обладнані ременями безпеки для водія і всіх пасажирів, а також транспортним засобам, якими керують водії зі стажем до 1 року – не більше 90 км/год (нині водії зі стажем до 2 років можуть їздити зі швидкістю не більше 70 км / год).

ПРОЇЗД ПЕРЕХРЕСТЬ

Уточнюється порядок проїзду нерегульованих Т-образних перехресть:
На Т-подібних перехрестях, утворені двома дорогами з покриттям або двома дорогами без покриття, водій транспортного засобу, що наближається до перехрестя по прямій дорозі, має перевагу в русі перед транспортними засобами, що наближаються по прилеглій дорозі, якщо інший порядок руху не визначений знаками пріоритету.

Уточнюється порядок проїзду перехресть з круговим рухом:
На перехрестях з круговим рухом водій транспортного засобу, що рухається по колу, має перевагу перед транспортними засобами, що наближаються до перехрестя з інших напрямків, якщо інший порядок руху не визначений за допомогою дорожніх знаків пріоритету.

ТЕРМІНИ:
агресивне управління: поведінка водія під час руху транспортного засобу, яка створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху, провокує їх на поведінку не відповідно до вимог цього Закону: різке гальмування і маневрування; неодноразова і часта зміна смуги руху; умисне недотримання безпечного інтервалу або дистанції; перешкоджання обгону; випередження по узбіччю; безпідставне використання звукового сигналу; використання образливих жестів і вигуків по відношенню до інших учасників дорожнього руху або посадових осіб органів державної влади, що забезпечують контроль за дорожнім рухом;

перехрестя з обмеженою оглядовістю: перехрестя, де видимість пересічної дороги (проїзної частини) у бік, з якого можлива поява транспортних засобів, становить менше 100 м через особливості геометрії перетину доріг (проїжджих частин), придорожні інженерні споруди, насадження та інші об’єкти, а також транспортні засоби.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ пішоходів і велосипедистів

Додаткові вимоги до пішоходів.
Їм забороняється:
1) виходити на нерегульований пішохідний перехід в темний час доби при відсутності зовнішнього освітлення на дорозі або під час ожеледі безпосередньо перед транспортним засобом;
2) при русі по проїзній частині дороги, її переходу, а також переходу залізничних колій користуватися предметами, що обмежують слуховий і візуальний контроль за дорожнім рухом;
3) у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості знаходитися в межах проїзної частини (у тому числі на пішохідному переході) або на узбіччі без світлоповертаючих елементів на одязі.

Додаткові вимоги до велосипедистів.
Вони зобов’язані:
1) при русі по дорогах загального користування бути в застебнутих велосипедних шоломах, мати при собі документ, що засвідчує особу;
Велосипедистам забороняється:
1) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темний час доби і в умовах недостатньої видимості – з виключеною фарою і (або) заднім миготливим червоним ліхтарем, а також без світловибиваючого елемента на одязі;
2) керувати велосипедом у нетверезому стані, під дією наркотичних чи лікарських препаратів, які впливають на здатність до управління;
3) під час руху користуватися засобами зв’язку, тримаючи їх у руці.

Медогляд
Автори вищезгаданого проекту пропонують повернутися до практики проведення обов’язкових медоглядів водіїв. Зокрема, визначені наступні терміни періодичних медичних оглядів водіїв:

– У віці до 55 років (включно) – один раз на 10 років;
– У віці від 56 до 75 років (включно) – один раз на 3 роки;
– У віці від 76 років і старше – один раз на рік.

Водії, яких притягнули до відповідальності за керування в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під дією лікарських препаратів, але при цьому не позбавили права керування, проходять медогляди 2 рази на рік протягом 3 років після виявлення доведеного факту їзди підшофе.

Техогляд
Пропонується також повернутися і до практики проходження техоглядів для всіх видів транспортних засобів, у тому числі і для приватних машин. Зокрема запроваджується порядок перевірки придатності транспортних засобів до безпечної експлуатації. Її будуть здійснювати суб’єкти господарювання, які мають відповідне обладнання.

Періодичність таких перевірок складає:
– Для автобусів – через 1 після першої реєстрації щорічно;
– Для спецтранспорту, що перевозить небезпечні вантажі, – перед початком використання для перевезення визначених небезпечних вантажів і далі щорічно;
– Для таксі, машин швидкої допомоги, а також вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) з максимальною допустимою масою понад 3,5 тонни і причепів (напівпричепів) до них – через 1 після першої реєстрації і далі щорічно;
– Для легкових автомобілів, вантажних автомобілів з максимальною допустимою масою не більше 3,5 тонни, причепів (напівпричепів) до них – через 4 роки після першої реєстрації і далі кожні 2 роки.

РЕЄСТРАЦІЯ / перереєстрації ТЗ
Відповідно до законопроекту, спрощується процедура переобладнання транспортних засобів для роботи на газовому паливі. Якщо загальна вага встановленого ГБО не перевищує 100 кг в спорядженому стані – внесення змін до реєстраційних документів на транспортний засіб не потрібно, крім випадків, коли на такому транспортному засобі здійснюється виїзд за межі України.

ЕВАКУАЦІЯ ТЗ
Законопроектом також визначено порядок і підстави для примусової евакуації транспортних засобів, як спеціального заходу, спрямованого на забезпечення безперешкодного і безпечного дорожнього руху.

Евакуація здійснюється за відсутності водія в таких випадках:
– Зупинку або стоянку транспортного засобу здійснено з порушенням вимог Правил дорожнього руху, перешкоджає руху інших транспортних засобів або пішоходів і підтверджується належними доказами;
– Розташування транспортного засобу виключає роботу снігоприбиральної техніки або спеціальних технічних засобів аварійних служб в надзвичайних ситуаціях.

Автори закону пропонують заборонити установку окремих розцінок для примусової евакуації або зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках чи стоянках

Автор:  Igorek [ Чт окт 29, 2015 12:33 pm ]
Заголовок сообщения:  Re: ПДД снова планируют дополнить

Engel писал(а):
Додаткові вимоги до пішоходів.
Їм забороняється:
1) виходити на нерегульований пішохідний перехід в темний час доби при відсутності зовнішнього освітлення на дорозі або під час ожеледі безпосередньо перед транспортним засобом;

т. е. в светлый летний день им можно прыгать прямо на капот? :crazy:

Автор:  Арагорн [ Пт окт 30, 2015 9:29 am ]
Заголовок сообщения:  Re: ПДД снова планируют дополнить

Странные инициативы во многом.
Надо думать, обсуждать.

Я бы внёс уточнения в ПДД, которые позволили бы невиновному в ДТП лучше защищать свои права. Просто сейчас получается, что 99% ДТП - "обоюдки".

Автор:  Willy [ Пт окт 30, 2015 12:10 pm ]
Заголовок сообщения:  Re: ПДД снова планируют дополнить

Арагорн писал(а):
Просто сейчас получается, что 99% ДТП - "обоюдки".


На самом деле так и есть.

Автор:  Lonely [ Пт окт 30, 2015 1:02 pm ]
Заголовок сообщения:  Re: ПДД снова планируют дополнить

Считаю отличные предложения на изменения.

Напрягает только техосмотр как источник коррупции и медосмотр как источник профанации

Автор:  tank [ Пт окт 30, 2015 6:50 pm ]
Заголовок сообщения:  Re: ПДД снова планируют дополнить

бэк ин юсса

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/