Харьковский АвтоКлуб
 
  О клубе Форум Общение Полезное   Главная Карта Контакт  
Текущее время: Ср июн 05, 2024 10:58 am

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: УТС "Кесарю-кесарево, а слесарю-слесарево".
СообщениеДобавлено: Ср окт 25, 2006 10:57 pm 
Не в сети
Пан Директор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Ср янв 25, 2006 9:42 pm
Сообщения: 2149
Дамы и господа!

Спешу уведомить Вас, что скоро, 27-28 октября 2006 г. состоится тренировка команды "Kharkov Union 4x4" , которая будет проведена по новому принципу.
Принцип состоит в разделении подготовки штурманов и пилотов, ибо просто носится по полям и лесам мы уже научиличсь. :D
Теперича это надо научится делать быстро. Пилотам, канечна.
Штурманам надо думать побыстрее и знать нормативную базу ФАУ, дабы не наступать на одни грабли каждый раз. :lol:

Для всего этого назначено следующее расписание занятий:

1.Пятница, 27 октября 2006 г., в 20-00 часов, штурманский семинар.
На семинаре будем изучать Регламент и Правила честной игры.
Проводить занятие будет Спортивный директор Диана.
Занятие состоится в помещении Товарной биржи.

Всем штурманам и пилотам присутствовать обязательно.
Навязчиво рекомендуется заранее изучить Регламент, дабы потом не разжевывать прописные истины. :lol:


2. Суббота, 28 октября 2006 г., в 10-00 часов, тренировка по скоростному управлению автомобилем на разном гов... дорожном покрытии. После обеда желающие смогут проехать круг "КР. Часть 1".
Руководить тренировкой будет зам.директора по спортивной подготовке Валера(DJUF), проводить Арнольд.
Место сбора будет сообщено дополнительно.

Прошу пилотам прибыть на исправных автомобилях.
Иметь с собой шлемы и продукты питания. ;-)

Также на УТС приглашаются все желающие окунуться в нелегкий мир Ралли-рейдов. :D Может и останетесь... ;-)

Геннадий, директор Команды.

_________________
Осторожно - Харьковчане !


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Чт окт 26, 2006 4:19 pm 
Не в сети
Стажер

Зарегистрирован: Пн авг 14, 2006 2:01 pm
Сообщения: 20
Ок. Глупый вопрос. А где взять регламент?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Чт окт 26, 2006 10:45 pm 
Не в сети
Пан Директор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Ср янв 25, 2006 9:42 pm
Сообщения: 2149
Вот Регламент "Рейда", полученный от нашего Олега-М из града Самары! :shock: :D :D Друими путями заполучить не удается.
Организаторы, видно, сильно уж заняты.


УЗГОДЖЕНО

Автомобільна Федерація України ЗАТВЕРДЖЕНО

АК «Харків»
ГО АК «4х4 СПОРТ»



АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
Автомобільний клуб «Харків», ГО АК «4х4 СПОРТ»



РЕГЛАМЕНТ
РАЛІ-РЕЙДУ НА ПОЗАШЛЯХОВИХ АВТОМОБІЛЯХ
«Дружба-рейд 2006»



І. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ
Дата Час Тема
Понеділок 09.10.2006 10:00 Публікація Регламенту
Відкриття прийому заявок
Четвер 09.11.2006 18:00 Закриття прийому заявок
П’ятниця 10.11.2006 06:00
09:00
09:00
09:00
09:00
14:00
16:00
18:00
19:00
19:00
19:00
19:00
19:00 Заїзд і розташування учасників змагання
Відкриття Секретаріату
Початок реєстрації Учасників (штаб ралі-рейду)
Адміністративна перевірка (штаб ралі-рейду)
Технічна перевірка (штаб ралі-рейду)
Закінчення реєстрації Учасників, закриття Секретаріату
Урочисте відкриття змагань (площа Конституцii)
Перше засідання КСК (штаб ралі-рейду)
Публікація списку екіпажів допущених до старту
Публікація стартової відомості на І етап
Публікація маршрутного листа (штаб ралі-рейду)
Брифінг (конференц-зала)
Видача Дорожньої книги (конференц-зала)
Субота 11.11.2006 06:00
08:00
15:00
21:00
22:00 Розташування сервісу
Старт І етапу
Фініш І етапу (орієнтовний)
Публікація попередніх результатів І етапу (штаб ралі-рейду)
Публікація стартової відомості на ІІ етап
Неділя 12.11.2006 06:00
08:00
14:00
15:00
17:00
18:00
20:00 Розташування сервісу
Старт IІ етапу
Відкриття Закритого парку
Фініш ІI етапу (орієнтовний)
Публікація попередніх результатів змагання (штаб ралі-рейду)
Публікація офіційних результатів (штаб ралі-рейду)
Урочисте закриття змагання, вручення нагород (мотель Дружба)
Штаб ралі-рейду
Місце: ...................................................................................мотель «Дружба», пр. Гагарина, 185
Початок роботи: ...................................................................................................09:00 10.11.2006 р.
Кінець роботи: ......................................................................................................20:00 12.11.2006 р.
Офіційна дошка оголошень
Місце: ......................................................................................................................штаб ралі-рейду
Початок роботи: ...................................................................................................09:00 10.11.2006 р.
Кінець роботи: ......................................................................................................20:00 12.11.2006 р.

СТАТТЯ 1

1.1. ВИЗНАЧЕННЯ

АК «Харків», ГО АК „4х4 СПОРТ” організують ралі-рейд: обмежене змагання з ралі-рейдів на позашляхових автомобілях «Дружба-рейд 2006», яке відбудеться 10-12.11.2006 року. Змагання проводяться у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ та цим Регламентом.
Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ та цим Регламентом.

1.2. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Голова Кiндяков Андрiй
Члени комітету: Богула Петро
Сторожев Iгор

1.3. ОФIЦIЙНI ОСОБИ ЗМАГАННЯ

Голова Колегії Спортивних Комісарів Сухецький Б. 02.29.008.06
Спортивні Комісари: Роденко О. 03.29.018.06
Сукрухо Д. 03.29.019.06
Секретар Колегії Спортивних Комісарів Калниш І.
Директор змагання: Гоч С.
Начальник безпеки змагання: Вялков Б.
Начальник дистанції: Мачача С. 03.29.017.06
Технічний Комісар: Чмих Н. 01.04.003.06
Головний секретар змагання: Калниш І.
Головний хронометрист змагання: Шумаков Л. А.04.029.06
Офіцер по зв’язках з учасниками Панфілов С.

СТАТТЯ 2. СТАТУС РАЛІ-РЕЙДУ

Ралі-рейд «Дружба-рейд 2006» - обмежене змагання.

СТАТТЯ 3. ОПИС

Ралі-рейд «Дружба-рейд 2006» включає трасу 290 км, з якої 290 км змагальних ділянок, вона поділяється на 2 етапи:
I етап: траса 174 км, з якої 174 км ЗД, складається з 3 повторень (3 кола по 58 км);
IІ етап: траса 116 км, з якої 116 км ЗД, складається з 2 повтореня (2 кола по 58 км).
Розподіл маршруту, як і контроль часу, контроль проходження, періоди нейтралізації і т.і. включені у маршрутний лист, контрольну карту та у Дорожню книгу (Легенду).

СТАТТЯ 4. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

4.1. До участі у змаганні допускаються виключно позашляхові автомобілі, зареєстровані у Державній Автомобільній інспекції та які відповідають вимогам Правил дорожнього руху України.
В наступних залікових групах:
І залікова група: «РЕЙД до 2500» - автомобілі з об’ємом двигуна до 2500 см3.
ІІ залікова група: «РЕЙД понад 2500» - автомобілі з об’ємом двигуна понад 2500 см3.
ІІІ залікова група: «Квадроцикли»
ІV залікова група: «Хард Рейд»
У автомобілів І та ІІ залікових груп, що мають двигун з турбиною або компресором, об’єм розраховується з коефіцієнтом 1,5.
Учасники з ІІІ та ІV залікових груп не беруть участь у абсолютному заліку.
Змагання у ІV заліковій групі проводяться згідно правилам описаним у Додатку № 5 до даного регламенту.

4.2. Якщо до участі у змаганні допущено менше 5 автомобілів в першій групі, змагання в цій групі вважається таким, що не відбулося, а автомобілі переводяться до другої групи.
Якщо до участі у змаганні в третій заліковій групi заявлено менш 5 квадроциклів, визначається лише переможець.
У ІV заліковій групі «Хард Рейд» нагороджуються 1, 2 та 3 місця.

4.3. Допущені автомобілі повинні мати загальну вагу не більш 3500 кг та привід 4х4.

4.4. На борту автомобілів повинно знаходитись наступне: лопата, сокира, вогнегасник, аптечка, буксирувальний трос, домкрат, запасне колесо. На борту квардоциклів повинна знаходитись аптечка.

4.5. Водії, які беруть участь у змаганні, крім третьої та четвертої залікових груп, можуть входити до складу команд у командному заліку. Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно тільки за одну команду.

4.6. До участі у змаганні допускаються команди, які мають обов`язкові документи та які складаються під час всього змагання з довільної кількості водіїв, але з наступними кількісними обмеженнями у складі: не менше 1 та не більше 5 екіпажів у І або ІІ залікових групах.

СТАТТЯ 5. ДОПУЩЕНІ УЧАСНИКИ

5.1. До участі у змаганні допускаються володарі ліцензій водія не вище категорії „К” та учасники категорій „НІ” та „КІ”, „КК”, дійсних у поточному році, які мають документи згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесених у реєстр володарів ліцензій ФАУ. У змаганні дозволяється приймати участь водіям, які мають ліцензії категорії „Д” або „С”, тільки поза заліком.
Право заявити команду мають особи – володарі ліцензії учасника категорії «КІ», «НІ», які представлять ліцензію учасника (юридичної особи) відповідної категорії «КК».

5.2. Організатор надає можливість оформити ліцензії на адміністративних перевірках.

5.3. Під час керування і коли учасник - особа юридична, чи коли він не є членом екіпажу, всі його обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

5.4. Під час керування квадроциклом обов’язки і відповідальність повністю покладаються на водія квадроцикла, який декларований у заявці на участь у змаганні.

СТАТТЯ 6. ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ - ВНЕСЕННЯ У СПИСОК

6.1. Будь-яка особа, що бажає взяти участь у ралі-рейді „ Дружба-рейд 2006” повинна адресувати до 18.00 годин 09.11. 2006 року заявку на участь, належним чином заповнену на e-mail: kandrey73@mail.ru.

6.2. 10.11.2006 заявки приймаються безпосередньо на адмін перевірках.

6.3. Поставивши свої підписи на офіційному бланку заяви, учасник, як і всі члени екіпажу, підкоряються тільки спортивній юрисдикції, визначеній НСК ФАУ і положеннями даного Регламенту.

6.4. Організатор має право відмовити у прийомі заявки з вказування причин (ст. 74 НСК ФАУ). Якщо організатор змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин повідомити про це учасника, який подав заявку (якщо необхідно, зробити це через ФАУ), а також проінформувати ФАУ.

6.5. Число учасників не обмежується.

6.6. Кількість команд у змаганні не обмежується.

СТАТТЯ 7. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

7.1. Доброчинний внесок на розвиток автомобільного спорту (заявочні внески) встановлені:

І залікова група 350 грн.
ІІ залікова група 350 грн.
ІІІ залікова група 350 грн.
ІV залікова група 350 грн.
За команду 150 грн.

7.2. Організатор може передбачити внесок за автомобілі технічної допомоги і супроводу, але внесок не може перевищувати 50 грн.

7.3. Від заявочного внеску звільнені: заявочнi внески згiдно регламента.

7.4. Заявочний внесок буде повернено повністю:
а) особам, заявки, яких було відхилено;
б) у випадку, коли змагання не відбулося.

7.5. Якщо заявлений учасник з форс-мажорних обставин, належним чином перевірених ФАУ, не брав участь у змаганні йому повертається 50% заявочного внеску.

7.6 Заявочні внески перераховується на р/р у вигляді, який встановлює Організатор або готівкою під час реєстрації.

7.7 Заявочні внески збільшуються вдвічі за відмову від необов’язкової реклами Організатора.

7.8 Організатор може взяти на себе оплату заявочного внеску учасника, але ця процедура стосується тільки прямого заявочного внеску. Усі збільшення (крім коефіцієнту) чи штрафи підлягають оплаті безпосередньо учасником.

СТАТТЯ 8. СТРАХУВАННЯ

8.1. Всі водії повинні мати страховий поліс захисту від нещасних випадків та страховий поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Організатор рекомендує водіям мати страхові поліси підвищених ризиків.

8.2. Організатор не відповідає за збитки та шкоду як по відношенню до водіїв і їх майну так і за збитки, що заподіяні стороннім особам і їх майну.

8.3. У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Організатора та відмовляються від права на претензії по відношенню до Організатора.

СТАТТЯ 9. ЗМІНИ РЕГЛАМЕНТУ – ДОПОВНЕННЯ

9.1. Положення даного Регламенту можуть змінюватись тільки в межах ст. 66 та 141 НСК ФАУ.

9.2. Всі можливі зміни і додаткові положення оголошуються через доповнення, датовані і пронумеровані, які діють як складова частина даного Регламенту.

9.3. Ці доповнення вивішуються у Секретаріаті, на дошці оголошень ралі-рейду. Одночасно, у найкоротший термін вони доводяться безпосередньо учасникам, і останні повинні підтвердити їх отримання під підпис, за винятком фізичної неможливості під час проходження змагань.

СТАТТЯ 10. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ

10.1. КСК застосовує даний Регламент і його положення під час проходження змагання.

10.2. Всі непередбачені випадки вивчаються КСК змагання, яка виключно має право приймати рішення.

10.3. У спірних питаннях інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати тільки український текст.

10.4. Для точної інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати слова:
- "учасник" - використовується для власника ліцензії учасника;
- "члени екіпажу" - перший водій чи другий водій (штурман).

10.5. Перший водій бере на себе відповідальність учасника, якщо не знаходиться на борту автомобіля.

10.6. Будь-яка неправильна, обманлива чи не спортивна дія, здійснена учасником або членом екіпажу, буде розглянута Директором змагань, який оголосить будь-яке можливе покарання, аж до виключення.

СТАТТЯ 11. ЕКІПАЖІ

11.1. Старт може дозволятися екіпажам, що складаються з двох осіб, для ІІІ залікової групи – з однієї особи.

11.2. Два члени екіпажу вказуються як перший водій і другий водій (штурман).

11.3. Всі члени екіпажу можуть управляти під час змагання і повинні обов’язково володіти ліцензією водія ФАУ, дійсною в рік змагання.

11.4. Якщо один член екіпажу вибуває із змагань або третя особа допускається на борт автомобіля (за винятком випадку транспортування пораненого), екіпаж буде виключено з змагання.

11.5. Спеціальний лист, який розглядається як "ідентифікаційна карта", на якому прикріплено недавні фотографії (4Х4 см) і підписи двох членів екіпажу, як і всі дані відносно автомобіля, повинна знаходитися на борту автомобіля під час змагання і пред’являтися на будь-яку вимогу офіційних осіб.

СТАТТЯ 12. ПОРЯДОК СТАРТУ - ЕМБЛЕМИ – НОМЕРИ

12.1. Старт дається у порядку, визначеному Організатором.

12.2. Присвоєння бортових номерів здійснюється Організатором.

12.3. Організатор надає кожному екіпажу дві емблеми змагання і два панно з присвоєними номерами змагань.

12.4. Розташування емблем і номерів згідно додатку до регламенту.

12.5. Емблеми змагання повинні встановлюватися на видному місці спереду і ззаду автомобіля протягом всієї тривалості змагань. Передня емблема в кожному випадку не повинна перекривати, навіть частково, номерний знак автомобіля під загрозою грошового штрафу (100гр.).

12.6. У будь-який момент змагання:

12.6.1. Відсутність хоча б одного номера змагання чи однієї емблеми змагання потягне за собою грошовий штраф (100гр);

12.6.2. Відсутність одночасно двох номерів змагань чи емблеми змагання – виключення з змагання.

СТАТТЯ 13. КОНТРОЛЬНА КАРТА

13.1. На старті ралі-рейду кожен екіпаж отримує контрольну карту, на якій буде відмічено контрольний, плановий час проїзду дистанції між двома контрольними пунктами контролю часу. Екіпаж відповідає за свою контрольну карту.

13.2. Контрольна карта повинна бути в наявності і пред’являтися на будь-яку вимогу, особливо на всіх контрольних постах, де вона повинна пред’являтися особисто членом екіпажу для візування.

13.3. Будь-яке виправлення чи зміна, внесені у контрольну карту, потягнуть за собою виключення, якщо це виправлення чи зміна не затверджені відповідальною офіційною особою.

13.4. Відсутність візи будь-якого контрольного пункту або не передача контрольної карти на будь-якому контрольному пункті (часу або проходження), пункту перегрупування або фінішу потягне за собою пеналізацію.

13.5. Подання контрольної карти на різних контролях і точність записів залишається на повній відповідальності екіпажів.

13.6. Екіпажу належить представляти у необхідний час свою контрольну карту відповідальній офіційній особі і перевіряти коректність відміток часу.

13.7. Тільки Комісару на пункті контролю дозволяється записувати час в контрольну карту від руки або з допомогою печатного апарату.

13.8. Будь-яка різниця між записами часу, внесеними в контрольну карту екіпажу і в офіційні документи рейду, буде об’єктом розглядання Директора змагання, який винесе остаточне рішення.

СТАТТЯ 14. РУХ – РЕМОНТ

14.1. Під час всієї тривалості змагання екіпажі повинні точно дотримуватися Правил дорожнього руху України. Кожен екіпаж, який не дотримується цієї вимоги, понесе покарання.

14.2. Автоінспектори чи офіційні особи, які встановлюють порушення Правил дорожнього руху, допущені екіпажем, повинні це відмітити таким же чином, як це застосовується для інших учасників дорожнього руху.

14.3. Екіпажу заборонено під загрозою виключення:

14.3.1. Навмисно блокувати проїзд автомобілів-учасників змагання або перешкоджати обгону;

14.3.2. Вести себе, не дотримуючись спортивної етики.

14.4. На протязі всього змагання вільно дозволені ремонт, крім випадків, спеціально заборонених положенням даного Регламенту. Зони заборони сервісу, де вони є, будуть відмічені у Легенді. Всередині цих зон будь-який ремонт або заправка може виконуватись тільки бортовими засобами автомобіля і виключно екіпажем. За дотриманням цих приписів будуть слідкувати судді і будь-яке порушення потягне за собою накладання санкцій аж до виключення.

14.5. Усі водії під час руху повинні бути пристебнуті ременями безпеки та на голови водіїв повинні бути одягнуті шоломи.

14.6. Усі водії квадроциклів повинні бути одягнуті в спеціальний одяг для мотоспорту, шолом, захисні окуляри, рукавиці.

СТАТТЯ 15. РЕКЛАМА

15.1. Учасникам змагання дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу на своїх автомобілях при умові, що ця реклама:
а) відповідає вимогам МСК ФІА, НСК ФАУ, та інших регламентуючих документів ФІА та ФАУ;
б) дозволена законодавчими актами України;
в) не носить образливого характеру;
г) не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів змагання, обов'язкової та необов'язкової реклами Організатора;
д) не заважає видимості з місця водія.

15.2. Учасник змагання повинен розмістити на автомобілі обов'язкову та необов'язкову рекламу.

15.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань.

15.4. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.

V. ПРОХОДЖЕННЯ ЗМАГАННЯ

СТАТТЯ 16. СТАРТ

Нагадування: Перед стартом Організатори можуть передбачити збір всіх автомобілів-учасників змагань у стартовій зоні при дотриманні умов, передбачених Регламентом.

16.1. Точний час старту фігурує у контрольній карті кожного екіпажу.

16.2. Запізнення на старт етапу більш ніж 30 хвилин потягне за собою виключення.

16.3. Мінімальний інтервал між екіпажами у змаганні - одна хвилина.

16.4. Екіпажі повинні під загрозою пеналізації здійснювати контроль свого проходження через всі пункти КП (контроль проходження) і КЧ (контроль часу), вміщені в їх контрольних картах, маршрутних листах і в порядку їх нумерації.

16.5. Ідеальний час проходження дистанції між пунктами вказано у маршрутному листі.

16.6. Години і хвилини завжди вказуються від 00.01 до 24.00, причому враховуються тільки хвилини, що пройшли. Під час всієї тривалості змагання офіційний час буде київський.

16.7. Всі екіпажі отримають Легенду, у якій детально описується маршрут, по якому обов’язково необхідно проходити під загрозою пеналізації.

СТАТТЯ 17. КОНТРОЛІ - ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

17.1. Всі контролі, тобто контроль часу і проходження, контроль перегрупування або нейтралізації, будуть вказуватися за допомогою панно, стандартизованих ФАУ.

17.2. Початок зони контролю вказується за допомогою попереджуючого знаку на жовтому фоні. На відстані приблизно 25 м місце розміщення контрольного поста позначене ідентичним знаком на червоному фоні. Кінець контрольної зони приблизно на 50 м далі, позначений за допомогою знаку на бежевому фоні з трьома поперечними чорними смугами.

17.3. Всі контрольні зони (тобто всі зони між першим жовтим попереджувальним знаком і останнім бежевим знаком з трьома поперечними смугами) розглядаються як "закритий парк"

17.4. Тривалість зупинки у кожній контрольній зоні не повинна перевищувати час, необхідний для виконання контролю.

17.5. Суворо заборонено під загрозою виключення:

17.5.1. В’їжджати у контрольну зону у напрямку, що не співпадає з передбаченим маршрутом змагання;

17.5.2. Повторно перетинати або повторно в’їжджати у контрольну зону, якщо процедура контролю проведена.

17.6. Відповідальність за відмітку ідеального часу належить тільки екіпажу, який може подивитися на офіційний годинник, розташований на столі контролю.

17.7. Комісари на посту не можуть давати ніякої інформації по цьому відміченому ідеальному часові.

17.8. Контрольні пости починають функціонувати за 30 хвилин до ідеального часу проходження першого екіпажа.

17.9. Після закінчення Часового Нормативу + 30 хвилин для даного посту, пост для учасника вважаються закритим. Часовий норматив може змінюватись в сторону збільшення.

17.10. Екіпажі зобов’язані під загрозою виключення, що оголошується по рішенню Директора змагання, дотримуватися інструкцій Комісара кожного контрольного посту.

17.11. Розпізнавальними знаками Шляхових Комісарів і Начальників постів є: жилети жовтого кольору або беджі з зазначенням прізвища та посади офіційної особи.

СТАТТЯ 18. КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ (КП) - КОНТРОЛЬ ЧАСУ(КЧ), РАПТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧАСУ - ВИКЛЮЧЕННЯ УЧАСНИКА ЗМАГАННЯ

18.1. Контроль часу (КЧ).

18.1.1. За проїзд пункту КЧ у напрямку, протилежному маршруту, вказаному у дорожній книзі, екіпаж буде виключено з змагання.

18.1.2 На КЧ старті етапу діють стандартні процедури реєстрації, подання контрольної карти суді і запис часу.

18.1.3. За відсутність відмітки КЧ у контрольній картці екіпаж буде пеналізовано.

18.1.4. Всі пеналізаціі за пропуск КЧ вказані в Маршрутному листі.

18.2. Процедура реєстрації в контрольних зонах (крім КЧ Старту).

18.2.1. Процедура реєстрації починається в момент, коли автомобіль проходить знак контролю.

18.2.2. Між вхідним знаком зони і контрольним постом екіпажу заборонено робити будь-яку зупинку або застосовувати ненормально повільний темп руху.

18.2.3.Під час проходження зони контролю, точний час фіксується з допомогою електронних приладів і друкується на протоколі.

18.2.4. Автомобіль повинен рухатись без зупинки але досить повільно для фіксації суддями посту бортового номеру. Зупинка в зоні контролю карається пеналізаціею 10 хв.

18.2.5. Комісар Посту може зупинити екіпаж червоним прапором для ідентифікації.

18.2.6. Ідеальний час відмітки - це час, який вказується у Маршрутному листі. Цей час виражається у хвилинах.
Наприклад: екіпаж, зобов’язаний пройти контроль о 18 год. 58 хв., буде визнаний у нормі, якщо відмітка виконана між 18:58:00 і 18:58:59.
Будь-яка відмінність між реальним часом відмітки і ідеальним часом відмітки буде пеналізована:
а) будь-яке запізнення: 60 сек. за хвилину чи частку хвилини;
б) будь-яке випередження: 120 сек. за хвилину чи частку хвилини.

18.2.7. Екіпаж пеналізований за випередження, може бути нейтралізований на час, що необхідний йому для повернення до свого ідеального часу.

18.2.8. Нагадування:
Кожне відхилення від ідеального часу повинно потягти за собою покарання, щонайменше у два рази більше за випередження, ніж за запізнення.
При контролі часу прибуття в кінець етапу або в кінець змагання Організатори можуть дозволити екіпажам відмічатися наперед без пеналізації, забезпечивши, щоб це положення було викладено у Індивідуальному Регламенті чи у подальших доповненнях.

18.2.9. Кожне недотримання екіпажем процедурних правил відмітки, визначених вище, повинно стати предметом письмової доповіді Начальника контрольного посту Директору Змагання.

18.3. Час закриття КЧ може збільшуватись у будь-який момент рішенням Директора Змагання. Екіпажі повинні інформуватися про це у найкоротший термін.

18.4. Рішення про виключення учасника змагання може бути оголошене тільки у кінці секції або етапу.

СТАТТЯ 19. ТЕХНІЧНИЙ СТАН АВТОМОБІЛЯ

19.1. Якщо Технічні Комісари встановлять, що автомобіль припустимо знаходиться у стані, несумісному з нормальним шляховим використанням, вони повинні негайно інформувати Директора Змагання, який може вимагати привести її у справний стан.

19.2. У цьому випадку хвилини, використані для виконання втручання, будуть розглядатися як стільки ж хвилин зареєстрованого запізнення. Вони будуть також прийняті до уваги при підрахунку часу виключення. Тому час, використаний для ремонту, не може перевищувати часу виключення. Якщо цей час закінчиться, буде оголошено виключення.

19.3. Щоб не дозволити екіпажу старатися нагнати своє запізнення після ремонту, екіпаж отримує новий час старту.

19.4. Під контролем відповідних офіційних осіб дозволяється екіпажу у зоні старту, перегрупування чи кінця етапу:

19.4.1. Замінювати пробите чи не придатне колесо бортовими засобами.

19.4.2. Замінювати лобове скло з можливо сторонньою допомогою.

19.4.3. Якщо автомобіль не може рухатися сам:

19.4.3.1. На вході чи виході зони старту, перегрупування, кінця етапу або контролю часу, він може бути виштовханий офіційними особами поста і/чи членами присутніх екіпажів.

СТАТТЯ 20. ПЕРЕВІРКИ ПЕРЕД СТАРТОМ І ПІД ЧАС ЗМАГАННЯ.

20.1. Кожен екіпаж, що бере участь у рейді, повинен представлятися укомплектованим зі своїм автомобілем на перевірки, передбачені програмою змагань.

20.2. Будь-який автомобіль, який буде представлено для перевірки із запізненням більше граничного, передбаченого індивідуальним Регламентом змагання, не буде допущений до старту, за винятком випадків форс-мажорних обставин, визнаних Директором змагання.

20.3. Після технічної перевірки, у випадку невідповідності автомобіля, Директор змагання може дати строк для приведення у відповідність цього автомобіля.

20.4. Старт кожного невідповідного автомобіля буде відмінено.

20.5. Виконувані перевірки перед стартом будуть здійснюватися у загальному порядку (контроль ліцензій та інших необхідних документів, марки і моделі автомобіля, видима відповідність автомобіля групі, у якій він бере участь, всіх основних елементів безпеки, відповідність автомобіля Правилам дорожнього руху і т. п.).

20.6. На перевірках буде проводитися:

20.6.1. Ідентифікація екіпажа: кожен член екіпажа повинен мати дві недавні фотографії формату 4Х4 см або 4Х6 см;

20.6.2. Ідентифікація автомобіля.

20.7. Будь-який автомобіль, який допускається до старту, повинен бути обов’язково обладнаний усіма необхідними засобами безпеки згідно Правил дорожнього руху України. Старт буде заборонено будь-якому автомобілю, який не відповідає вимогам ПДР України.

20.8. У будь-який момент на протязі змагання можуть виконуватися перевірки як членів екіпажу, так і автомобілів. Учасник несе відповідальність у будь-який момент змагання за технічну відповідність свого автомобіля під загрозою виключення.

СТАТТЯ 21. ПРОТЕСТИ – АПЕЛЯЦІЇ

21.1. Кожен протест повинен подаватися у відповідності з умовами Національного Спортивного Кодексу (ст. 171 МСК ФАУ).

21.2. Учасники можуть подавати апеляції у ФАУ проти прийнятих рішень згідно з Розділом ХІІІ Національного Спортивного Кодексу ФАУ.

СТАТТЯ 22. КЛАСИФІКАЦІЯ

22.1. Штрафи виражаються у годинах, хвилинах і секундах. Остаточна класифікація встановлюється додаванням штрафного часу, отриманими у секторах зв’язку, і з будь-якими іншими штрафами, вираженими у часі. Той хто досягне загального меншого часу, буде оголошений переможцем загальної класифікації, наступний буде другим і так далі. При рівності результатів, перевага буде привласнена тому екіпажеві, що має одночасно мінімальний штраф, при новій рівності перевага буде привласнена екіпажеві, що одержав перший штраф пізніше.

22.2. Результати оголошуються згідно програми змагання.

22.3. Першість серед команд визначається по найменшій кількості очок, набраних двома і менше екіпажами, які розраховуються у наступному порядку:
Cума чисел, отриманих екіпажем місць у заліковій групі та абсолютному заліку, поділена на кількість екіпажей, місця яких враховуваються до класифікації у командному заліку.
При рівності очок першість у командному заліку визначається за кращим місцем у абсолютному заліку, зайнятим екіпажем, результати якого ураховувались до командної класифікації.

22.4. Класифікація є офіційною наприкінці змагання і остаточною через 60 хвилин після оголошення результатів.

22.5. Факультативно і незалежно від загальної класифікації рейду може встановлюватися будь-яка інша класифікація (наприклад, жінок, прихильників марки і таке інше).

СТАТТЯ 23. ПРИЗИ – КУБКИ

23.1. Нагороджуються екіпажі, які посіли 1, 2, 3 місця у кожній заліковій групі; 1, 2, 3 місця у абсолютному заліку та 1, 2, 3 місця у командному заліку.

23.2. Перелік (список) призів і кубків визначається спонсорами змагання.

23.3. Інші нагороди (залишається на розгляд Організаторів).
Додаток 1.
Додаток 2

КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ ТРАСИ

1. У випадку надання Організатором учасникам змагання бортового контролера (БК), учасники зобов'язані:
підписати акт прийому-передачі приладу;
внести орендну платню, встановлену у розмірі 300 гривень за користування приладом;
внести заставний внесок за прилад, встановлений у розмірі 500 гривень;
надати місце в автомобілі для монтажу приладу;
забезпечити схоронність приладу;
забезпечити схоронність пломбувань приладу;
здійснити демонтаж приладу з автомобіля і доставку його Організатору, у випадку припинення участі в змаганні;
надати безперешкодний допуск до приладу уповноважених офіційних осіб змагання, для контролю і знімання інформації, у будь-який час проходження змагання. На трасі ралі-рейду такі роботи можуть проводитися за рахунок нейтралізації, час, витрачений екіпажем на ці роботи фіксується офіційною особою змагання та віднімається від реального часу проходження екіпажем даного сектору зв’язку.

2. Організатор зобов'язаний до початку Адміністративних перевірок випустити Бюлетень з докладним описом:
 правил застосування даного контролюючого пристрою;
 критеріїв для фіксації відхилення від маршруту.
Додаток 3 Розміщення реклами на автомобілі


1. Стартовий номер на лобовому склі
2. Обов’язкова реклама
3. Обов’язкова реклама
4. Стартовий номер (бортовий)
5. Необов’язкова реклама

Додаток 4
ТЕРМІНОЛОГІЯ
Змагання з ралі-рейдів на серійних позашляхових автомобілях (категорія “РЕЙД”): змагання на повнопривідних позашляховиках, які відповідають вимогам ПДР України. Змагання полягає в дотриманні розкладу руху (нормативів), вказаному у маршрутному листі та контрольній карті.
Маршрут: встановлена Організатором траса змагання. Маршрут розділяється на етапи, з'єднаними Дорожніми секторами. Поділ маршруту на етапи повинен бути здійснено таким чином, щоб більшість учасників подолали їх за світлий час доби. Категорично заборонено давати старт у темний час доби. Після водіння автомобіля протягом 12-20 годин, обов'язковий відпочинок не менше 6 годин.
Маршрутний лист: Офіційний документ, що повністю описує маршрут руху екіпажа через контрольні пости, містить нормативи часу, розклад руху 1-го автомобіля і перелік фіксованих пеналізацій за не проходження контрольних пунктів.
Брифінг: інструктаж, що проводиться Директором змагання або його Заступником; участь у ньому є обов'язковою для всіх екіпажів. Екіпаж повинен бути представлений на брифінгу як мінімум одним водієм. Текст брифінгу у відношенні безпеки повинен бути видрукуваний і вивішений на Офіційному табло інформації.
Етап: Частини змагання, розділені не менш ніж 6-годинною перервою.
Бівуак, Зона розміщення: Зона, передбачена Організатором, розташована між пунктами Контролю Часу (КЧ) на фініші етапу і КЧ на старті наступного етапу. На Бівуаку може бути проведений Регрупінг. Дана зона повинна бути відзначена в Дорожній книзі. При розташуванні Бівуаку в польових умовах, Бівуак обмежується уявлюваним кругом радіусом до 500м, у центрі якого буде розташовуватися Організаційна структура змагання. На Бівуаку повинні бути розташовані:
 Офіційне табло інформації;
 "Карнет бокс", що являє собою місце для збору Контрольних карт (Карнетів) і який починає працювати після завершення роботи суддівського пункту КЧ на фініші етапу (вхідного КЧ Бівуаку).
Прилад GPS: прилад здатний за допомоги супутників позіціонувати положення (координати) користувача, записати та відтворити інформацію на екрані
Навігаційний етап/зона: Етап/зона з точно невизначеним маршрутом, що проходить з/без Дорожньої Книги (частково чи повністю) і/чи по карті. Контрольні пункти проходження (КП), які можна легко і точно визначити на місцевості, повинні бути зазначені географічно (із указівкою широти і довготи), картографічно (координати), чи представлені з указівкою кілометражу, чи схем малюнків у Дорожній Книзі і/чи на карті. Наявність навігаційних зон у маршруті змагання повинна застерігатись в Індивідуальному Регламенті.
Бортовий контролер (БК): прилад, який використовуючи глобальну систему позиціонування (GPS) записує на носій інформації записує данні про позицію, рух, зміну напрямку руху, швидкість з інтервалом запису мінімально 1 сек. і погрішністю позиціонування максимум 20 метрів.
Технічний паспорт транспортного засобу для автомобільного спорту: Документ, виданий ФАУ чи ФІА. Цей паспорт повинен надаватися за вимогою Технічних контролерів.
Дорожній сектор: частина маршруту з заданою нормою часу між двома послідовними пунктами КЧ.
Норма Часу: часовий норматив (у годинах і хвилинах), встановлений Організатором, для проходження Дорожнього Сектора. Екіпаж, що відхилився від установленої Норми Часу, пеналізується за кожну хвилину відхилення.
Максимально дозволений час (часовий норматив): встановлений Організатором і зазначений в Маршрутному листі і Карнеті (Контрольній Карті) максимальний час, на подолання екіпажами окремих ділянок. Екіпаж, що перевищив даний час (норматив) буде покараний від простого штрафу до виключення зі змагань. Після закінчення Часового Нормативу + 60 хвилин, контрольні пункти для даного учасника вважаються закритими.
Реальний час: Час, реально витрачений екіпажем на проходження сектору зв’язку.
Період Нейтралізації: Час, на який Організатор може зупинити екіпажі, що беруть участь у рейді.
Закритий Парк: Територія, на якій будь-який ремонт, заправка і зовнішня допомога заборонені, за винятком випадків, спеціально передбачених Індивідуальним Регламентом.
Бюлетень: офіційний документ, що є невід'ємною частиною Індивідуального Регламенту і призначений для публікації змін, пояснень і доповнень до останнього. Бюлетені повинні бути пронумеровані і датовані.
Бюлетені випускаються і підписуються:
 Організатором – до початку Адміністративних перевірок. Ці Бюлетені підлягають візуванню Головою Комітетом спеціальних позашляхових змагань (за винятком можливих змін оголошеного маршруту і розкладу);
 Директором змагання – протягом усього змагання.
Екіпажі повинні підтвердити факт одержання/ознайомлення з Бюлетенем підписом одного члена екіпажа. Усі Бюлетені повинні видаватися в письмовій формі, на папері жовтого кольору і публікуватися на Офіційному табло інформації і (при необхідності) на видному місці на Суддівських посадах.
Інформаційна записка: Інформація, надана Організатором і/чи Директором змагання екіпажам, що, після прочитання, повинні підтвердити факт ознайомлення підписом одного з членів екіпажа. Інформація повинна вміщати статус та ступінь обов’язковості виконання можливих вимог, доведених до екіпажу з допомогою інформаційної записки. У випадку, якщо інформація, обов’язкова для виконання учасниками змагання, порядок подання такої інформації повинен відповідати процедурі подання Бюлетеню.
Контрольна Карта (Карнет): документ, що видається Організатором, у якому відмічається факт і/чи час проходження суддівських пунктів під час змагання.
Установка вказівників: тільки в Бахах, установка показників напрямку, передбачених організатором не розглядається як обслуговування чи допомога з боку.
Фіксований штраф (пеналізація): пеналізація, застосовувана в змаганнях з ралі-рейдів для заміни зняття зі змагання. Дає можливість покараному екіпажу продовжувати змагання в нормальних умовах. Фіксована пеналізація виражається в часі, що додається до інших пеналізацій, якими вже покараний екіпаж відповідно до Індивідуального Регламенту. Фіксовані пеналізації встановлюються у Індивідуальному регламенті змагання (додатках до нього). Фіксовані пеналізації застосовувані замість виключення зі змагання, можуть застосовуватися тільки один раз за змагання і не можуть бути менш нормативу того етапу, на якому зафіксоване порушення + 10 годин.
Екіпаж: використовується в цілому, маються на увазі 1-й, 2-й.
Буксирування: будь-які засоби, що змушують автомобіль рухатися (так само і пересування автомобіля за допомогою стартера), крім звичайних способів пересування за допомогою механічної роботи двигуна:
Сервіс: будь-яка допомога в ремонтних роботах, зроблена не членами екіпажів, що змагаються, а також використання чи одержання екіпажем будь-яких матеріалів (твердих чи рідких), запасних частин, інструментів чи устаткування, що транспортуються не на борту автомобілів що змагаються (крім води, їжі та медикаментів).
Ремонтні роботи (ремонт): виправлення ушкоджень, заміна елементів, деталей і агрегатів, лагодження, а так само будь-які регулювальні, мастильні, діагностичні, заправні роботи і технічне обслуговування, проведені силами екіпажа з можливим залученням членів інших екіпажів, що змагаються, і з використанням матеріалів і інструментів, що знаходяться на борті автомобілів, що змагаються.
Зона обмеження швидкості (ОШ): зона де максимальна швидкість автомобіля обмежена. На одному змаганні максимальна дистанція зон ОШ не повинна перевищувати 10% від загальної кількості траси ралі-рейда.
Зона сервісу: місце для проведення сервісних робіт:
 має вхідне і вихідне КЧ, якщо сервісні роботи проводяться на ЗД, за рахунок нейтралізації;
 має вхідне і вихідне КЧ, якщо сервісні роботи проводяться наприкінці етапу чи Дорожнього сектора;
 не обмежене вхідним і вихідним КЧ, якщо сервіс відбувається за рахунок норми часу учасника.
Час проведення ралі-рейду: змагання починається з Адміністративних перевірок і/чи Передстартового огляду (включаючи перевірки запасних вузлів і агрегатів автомобіля, якщо Організатор вважає це потрібним), і закінчується самим пізнім з наступних моментів:
 завершення часу подачі Протестів чи закінчення їхнього слухання;
 закінчення Адміністративних перевірок і Технічної Інспекції після змагань;
 закінче

_________________
Осторожно - Харьковчане !


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Пн окт 30, 2006 11:56 pm 
Не в сети
Профи?

Зарегистрирован: Сб июл 22, 2006 12:58 am
Сообщения: 200
отдельное ссибо за напечатанный регламент я его проштудировал 2 раза остаються некоторые вопросы которые надо показывать на пальцах...

_________________
Врагу не сдается наш гордый ВАряг


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Вт окт 31, 2006 11:10 am 
Не в сети
Пан Директор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Ср янв 25, 2006 9:42 pm
Сообщения: 2149
А ты еще пару раз почитай. А вопросы продумай и выясни ДО соревнования, а не ВО ВРЕМЯ или ПОСЛЕ. :lol: :lol:

_________________
Осторожно - Харьковчане !


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Вт окт 31, 2006 11:34 am 
Не в сети
Абориген форума!
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Пт май 19, 2006 12:07 am
Сообщения: 2201
Откуда: Поселение НЕ Жуковского "ХАИ"
Авто: <не указано>
PaTriot
Цитата:
некоторые вопросы которые надо показывать на пальцах...

А ты силен в пантомиме? :lol:

_________________
NIVA-2121 RED KUKURUZER
Уехала в Канив нафсегда!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Вт окт 31, 2006 11:49 am 
Не в сети
Пан Директор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Ср янв 25, 2006 9:42 pm
Сообщения: 2149
Мальчик объяснил жестами, что его зовут Хуан... :lol: :lol: :lol:

_________________
Осторожно - Харьковчане !


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Ср ноя 01, 2006 11:43 pm 
Не в сети
Профи?

Зарегистрирован: Сб июл 22, 2006 12:58 am
Сообщения: 200
хорошо на примере Хуана буду задавать вопросы...только надо сейчас все жесты подготовить

_________________
Врагу не сдается наш гордый ВАряг


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: Чт ноя 02, 2006 9:45 am 
Не в сети
Абориген форума!
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Пт май 19, 2006 12:07 am
Сообщения: 2201
Откуда: Поселение НЕ Жуковского "ХАИ"
Авто: <не указано>
PaTriot
Смотри не осрамись, отрок! :lol:

_________________
NIVA-2121 RED KUKURUZER
Уехала в Канив нафсегда!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB
 
О клубе | Форум | Общение | Полезное | Шинный калькулятор | Разместить кнопку на нас
©2005-2015 www.autoclub.kharkov.ua
Перепечатка материалов с сайта без письменного согласования с администрацией запрещена.
дизайн OLYMP Solutions